Fostul CEO al World Class a investit aproape 100.000 de euro în dezvoltarea unei platforme mobile

Autori: Ioana Nita , Adrian Seceleanu 31.05.2018

Ţinta de venituri pentru platforma care are ca obiectiv schimbarea stilului de viaţă  prin nutriţie şi sport este de 140 mil. euro în următorii trei ani.

Mikael Fredholm, fostul CEO al World Class, împreună cu soţia sa Sorina Fredholm şi cu Vlad Buşilă au decis să investească 90.000 de euro pentru dezvoltarea unei platforme mobile prin intermediul căreia utili­zatorii să îşi poată schim­ba stilul de viaţă, inte­grând partea de nutriţie, de sport şi de consiliere şi inspi­raţie. Astfel, utili­za­torii de smart­phone au la înde­mână direct pe tele­fon o aplicaţie mo­bilă numită Mon­day, unde găsesc pro­grame diferite create de spe­cialişti în nutriţie şi an­trenori ca să-i ajute în pro­cesul lor de transformare.