Trimiteţi liderii din companii pe teren dacă vreţi să oferiţi servicii mai bune

Autor: Adelina Mihai 09.05.2018

Una dintre măsurile pe care trebuie să le adopte companiile care vor să ofere servicii mai bune clienţilor este încu­ra­ja­rea echipei de leadership să petreacă o pe­rioadă de timp alături de angajaţii care interacţionează direct cu clienţii.

 „Ca să ţii liderii aliniaţi cu strategia de îmbunătăţire a serviciilor, aceştia trebuie scoşi din birouri şi încurajaţi să cunoască oamenii de pe teren, care interacţionează cu clienţii. Este important să cu­noască angajaţii, să expe­ri­­men­te­ze alături de ei inter­ac­ţiunea cu cli­enţii şi să le arate că mun­ca lor contează“, a spus Jeff Eilertsen, VP Client Success & Global Service Edu­cation în cadrul companiei de con­sultanţă UP! Your Service. El a fost unul dintre speakerii evenimentului Exe­cutive Conversations, organizat ieri la Bucureşti de UP! Your Service şi ZF.

În România, clienţii pun accentul pe ones­titate şi respect când vine vorba de ser­vicii, iar acest lucru provine poate şi din faptul că nu au fost trataţi cum tre­buie în trecut. „Oamenii vorbesc în două situaţii despre serviciile primite: atunci când sunt foarte bune sau atunci când sunt foarte proaste: 38% dintre aceştia vor­besc dacă experienţa pe care au avut-o este negativă, pe când 30% vorbesc dacă aceasta a fost pozitivă“, a spus Elena Călin, CEO al UP! Your Service România.