Sfaturi de la trei manageri promovaţi la conducerea unor companii în afara ţării: Nu alergaţi după certificări şi diplome, experimentaţi cât mai mult şi fiţi autentici

Autor: Anelis Baciu 06.04.2018

Dorinţa de a experimenta, spiritul antre­pre­norial, autenticitatea şi perseverenţa sunt câteva dintre principalele ingrediente ale unei cariere de succes în opinia a trei tineri mana­geri care au reuşit să convingă acţio­narii unor grupuri puternice din asigurări să le dea pe mână afaceri în străinătate, în pieţe mult mai complexe şi sofisticate decât cea din România.

Înainte de a fi promovaţi în poziţii de CEO în străinătate atât Cornelia Coman, cât şi Marius Popescu şi Remi Vrignaud au con­dus companii lider pe piaţa locală, respectiv NN Asigurări/Pensii şi Allianz-Ţiriac. 

„Mai mult decât orice, un manager bun trebuie să aibă tot timpul dorinţa de a experimenta şi de a acumula competenţe practice, pentru că a fi un bun manager nu se poate învăţa la niciun curs teoretic“, susţine Remi Vrignaud, fost CEO al Allianz-Ţiriac, în prezent CEO al Allianz Austria.