Telekom: Am intrat într-o „spirală pozitivă“, ţinta e să rămânem acolo

Autor: Adrian Seceleanu 04.04.2018

Obiectivul principal al Telekom România, cel mai ma­re furnizor de servicii integrate fix-mobil de pe piaţa lo­cală, este să nu iasă din „spirala pozitivă“ în care a intrat anul trecut după relansarea în termeni extrem de agresivi a ofertei comerciale şi să accelereze creş­terea pe toate seg­mentele cheie de servicii, de la mobil până la internet fix şi TV. „Planul nostru a fost ca anul tre­cut să întoarcem re­zul­tatele, să schim­băm tendinţele, rezultatele co­mer­ciale. În ultimul trimestru al anu­lui am văzut primele rezultate po­­zitive pe telefonie mobilă. (…) Am dublat şi vânzările de internet şi TV în zo­nele în care avem fibră optică. (…) Este o spirală pozitivă“, a de­cla­rat Fran­tisek Mala, direc­tor exe­cutiv mar­keting rezidenţial şi vân­zări na­ţio­nale al gru­pului Telekom Ro­mâ­nia. Pentru acest an, pla­nul gru­pului este să păstreze această creştere, a adăugat el. Campania comercială agresivă a Telekom, de a oferi internet nelimi­tat pe mobil la tarife pornind de la 5 euro şi la abonament şi la cartelă, a generat o creştere exponenţială a volumului de clienţi care şi-au portat numerele mobile în reţeaua grupului de la ceilalţi rivali. Ascensiunea a fost atât de puternică încât, conform datelor arbitrului telecom, în februarie 2018 Telekom a reuşit să depăşească pentru prima oară după 45 de luni RCS&RDS, atrăgând în reţea 23.248 clienţi, faţă de 20.313 în cazul Digi Mobil.