Un start-up pe zi. Doi antreprenori din Bucureşti au ajuns la afaceri de peste 60.000 de euro din vânzarea de bijuterii

Autor: Simona Tatu 05.02.2018

♦ Preţul unui produs Contemporia porneşte de la 20 de euro şi poate ajunge şi la 1.000 de euro.



Ioana Streza şi Alexandru Burlacu, cei doi antreprenori care au pus bazele atelierului de bijuterii Contemporia din Capitală, au ajuns anul trecut la afaceri de peste 60.000, în creştere cu aproape 60% faţă de anul 2016. Printre planurile de viitor ale celor doi se află şi deschiderea unui showroom, unde să se întâlnească săptămânal cu posibilii clienţi.

„În anul 2017 am realizat o cifră de afaceri de circa 60.000-70.000 de euro. Începând din noiembrie anul trecut, atât eu, cât şi Ioana am renunţat la joburile pe care le aveam şi ne dedicăm doar atelierului“, a spus Alexandru Burlacu.