Grupul Editorial Litera a finalizat cu afaceri de 62 mil. lei şi a bugetat un avans de 30%

Autor: Mirabela Tiron 19.01.2018
Grupul Editorial Litera, un business înfiinţat în 1989 de familia Vidraşcu, a finalizat anul trecut cu afaceri de 62,1 milioane de lei, iar pentru acest an targetează un avans de 30% în business, potrivit oficialilor companiei.
 
„Pentru anul acesta ne-am propus o creştere cu 30% faţă de 2017. Sperăm ca extinderea ofertei noastre editoriale să ne ajute în acest sens, este nevoie şi de o creştere a pieţei de carte în ansamblul ei, dar nu credem că acest lucru se poate realiza fără dezvoltarea lanţurilor de distribuţie şi fără finanţări şi proiecte din partea statului şi a altor organizaţii din domeniul cultural“, a declarat penru ZF Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de carte.