Italienii de la Jumbo Screen atacă piaţa românească cu o soluţie outdoor de publicitate proprie
Compania Jumbo Screen din Italia, specializată în furnizarea de soluţii de publicitate, are în plan să încheie anul acesta cu afaceri de 2,2 mil. euro, în creştere cu 60% faţă de 2016, mizând pe consolidarea poziţiei pe piaţa italiană şi pe extinderea din noi pieţe, în special pe cea din România. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,66 milioane euro, prag deja atins în primele nouă luni. „În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a fost de peste 1,63 mil. euro, cu o creştere de 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Am finalizat câteva livrări de ecrane digitale Jumbo Screen cu valori între 30.000 euro şi 80.000 euro, cu dimensiuni între 6 şi 18 metri pătraţi”, a declarat pentru ZF Francesco Palmisano, fondatorul şi acţionarul majoritar al Jumbo Screen.