Italienii de la Jumbo Screen atacă piaţa românească cu o soluţie outdoor de publicitate proprie

Autor: Ioana Nita 10.11.2017

Compania Jumbo Screen din Italia, spe­cia­li­za­tă în furnizarea de soluţii de publicitate, are în plan să încheie anul acesta cu afaceri de 2,2 mil. e­u­ro, în creştere cu 60% faţă de 2016, mizând pe con­so­lidarea poziţiei pe piaţa italiană şi pe ex­tin­de­rea din noi pieţe, în special pe cea din Ro­mânia. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,66 milioane euro, prag deja atins în primele nouă luni. „În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a fost de peste 1,63 mil. euro, cu o creştere de 56% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Am finalizat câteva livrări de ecrane digitale Jumbo Screen cu valori între 30.000 euro şi 80.000 euro, cu dimensiuni între 6 şi 18 metri pătraţi”, a de­clarat pentru ZF Francesco Pal­mi­sano, fon­datorul şi acţionarul majoritar al Jumbo Screen.