Isărescu invocă necesitatea unui nou stadiu de profesionalizare a bancherilor: Multe proceduri nu ţin seama de percepţia clienţilor, de ceea ce se înţelege dincolo de uşa băncii
Autor:
Claudia Medrega
26.10.2017
Guvernatorul BNR Mugur Isărescu le recomandă bancherilor să ţină seama de percepţia clienţilor şi să aibă o conduită adecvată şi susţine necesitatea realizării investiţiilor în pregătirea profesională continuă a personalului din bănci. „Băncile trebuie să îşi asume din ce în ce mai mult faptul că formarea şi specializarea profesională continuă a angajaţilor, dar şi menţinerea unei conduite adecvate a acestora sunt priorităţi în strategia de dezvoltare“, a susţinut Isărescu la evenimentul „Banking Compliance Summit“ organizat la Institutul Bancar Român. El a arătat că există în bănci numeroase proceduri care nu ţin seama de modul în care privesc lucrurile clienţii, de percepţia lor.