Digi: 17% dintre clienţi au cumpărat de la noi pachete complete fix-mobil
La finele lunii iunie Digi avea în România 3,5 milioane de clienţi pentru serviciile TV, 2,2 milioane de abonamente la net fix, 3,4 milioane la telefonia mobilă şi 1,3 milioane pe telefonia fixă.
Compania de cablu RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de servicii de televiziune prin cablu şi internet fix, a convins 17% dintre clienţi să achiziţioneze pachete complete de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, ceea ce îi permite să revendice primul loc pe piaţă din acest punct de vedere, arată datele dintr-un raport publicat de operator. „Suntem lider pe segmentul de pachete de comunicaţii convergente fix-mobil cu o pondere de 17% din clienţi care au achiziţionat pachete 5play”, conform documentului, care nu oferă detalii şi despre numărul exact de clienţi care au făcut acest pas. La finele lunii iunie Digi avea în România 3,5 milioane de clienţi pentru serviciile TV (dintre care 2,9 pentru cablu), 2,2 milioane de abonamente la net fix, 3,4 milioane la telefonia mobilă şi 1,3 milioane pe telefonia fixă.