Groupama a vândut asigurări în valoare de 98 mil. euro în prima jumătate a acestui an

Autor: Anelis Baciu 05.09.2017
Pe piaţa-mamă, Groupama a înregistrat o creştere firavă, de sub 2%, în condiţiile în care pe pieţele mature, spaţiul de creştere este limitat.

Groupama, subsidiara locală a asigurătorului francez cu acelaşi nume, a înregistrat în primele şase luni ale acestui an prime brute subscrise de 98 milioane de euro (450 mil. lei), în creştere cu 2,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor prezentate la Paris. Asigurătorul francez ţinteşte afaceri de un miliard de lei în România în acest an, respectiv o creştere de circa 10%. Avansul raportat pe plan local poziţionează România pe locul trei în rândul celor mai dinamice pieţe pentru asigurătorul francez, după Ungaria şi Turcia, unde creşterea semestrială este de 10,4%, respectiv 3,1%.