Libris: Ţinta pentru 2017 este de peste 34 mil. lei, plus 25%. Online-ul aduce peste 90% din vânzări

Autor: Ioana Nita 15.08.2017

Compania are în plan să extindă anul acesta portofoliul de produse de pe platforma online – libris.ro – cu noi categorii complementare cărţilor.

Compania locală Libris, spe­cia­lizată în comercializarea de cărţi, a înregistrat în prima ju­mătate a acestui an venituri de 13,6 mil. lei (circa 3 mil. euro), cu 15% mai mari comparativ cu aceeaşi pe­rioa­dă din 2016, creşterea fiind generată de vân­zările online. Acestea din urmă au o pon­dere de peste 90% în total afaceri. Anul trecut, compania a obţinut o cifră de afaceri de 27 mil. lei, în creştere cu 20% faţă de 2015.

„În primul semestru al anului valoarea vânzărilor s-a situat la 13.600.000 lei, în creştere cu 15% faţă de semestrul întâi din 2016. Creşterea s-a bazat pe evoluţia ascendentă a domeniului online. Ponderea vânzărilor online din primul semestru al acestui an a fost de 92%, similară cu nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă din 2016 - 91%“, a declarat pentru ZF Laura Ţeposu, direc­tor dezvoltare în cadrul Libris SRL. Ea este totodată şi unul dintre acţionarii com­pa­niei, alături de Virgil Vasile Onita şi Ana Onita. Cei trei au înfiinţat compania în 1991 la Braşov unde au deschis o librărie tradi­ţională, iar în urmă cu opt ani, businessul Libris a fost extins şi în mediul online.