Veniturile UPC au crescut cu 7% în T2, la 183 mil. lei

Autor: Adrian Seceleanu 09.08.2017
Ascensiunea de pe cablu a fost generată şi de achiziţii, UPC cumpărând reţele care acoperă 7.000 de gospodării şi care aveau 3.500 de abonamente la cablu TV analogic şi 2.000 de abonamente la net fix.

Compania de cablu UPC, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii de pe piaţa locală, a înregistrat în al doilea trimestru venituri de 183,1 mil. lei, în creştere cu 7,2% faţă de anul anterior, pe fondul creşterii numărului de clienţi, inclusiv în urma unor achiziţii, conform datelor comunicate de operator şi de acţionarul majoritar, grupul american Liberty Global. La nivelul primului semestru veniturile au avansat cu 6,5% la 361,5 mil. lei. Compania a înregistrat o creştere de 2% a numărului de clienţi pe cablu TV, principalul său business, ajungând la un portofoliu de 909.000 de clienţi. Operatorul revine astfel la un număr de clienţi pe cablu apropiat de cel din martie 2011. Ascensiunea de pe cablu a fost generată şi de achiziţii, conform datelor comunicate de Liberty Global în rapoartele către investitori. Compania a raportat achiziţia unui număr neprecizat de operatori, cu reţele care acoperă 7.000 de gospodării şi care aveau 3.500 de abonamente la cablu TV analogic şi 2.000 de abonamente la net fix.