J’Info Tours îşi asigură 65% din venituri de la clienţii companii
„O firmă din agricultură a trimis 59 de persoane în vacanţă în Caraibe o săptămână, cu 5.000 de dolari de persoană, iar o firmă din IT a trimis 25 de angajaţi în Hawaii.“
Agenţia de turism J’Info Tours, una dintre cele mai mari de pe piaţă, care îşi asigură 65% din venituri din contractele cu companii, şi-a crescut afacerile cu 6,5% în primul semestru din acest an, până la 10 milioane de euro, potrivit lui Carmen Pavel, proprietara agenţiei.
„Clienţii companii au solicitat mai multe servicii, au organizat mai multe deplasări şi excursii de bonusare. În prima parte a anului am avut o companie din agricultură care a trimis pentru o săptămână 59 de persoane în Caraibe, a plătit 5.000 de dolari de persoană, iar o firmă din IT a trimis 25 de angajaţi în Hawaii şi a plătit 4.500 de dolari de persoană“, a spus Carmen Pavel.
Agenţia de turism are în portofoliu multinaţionale din domeniile farmaceutic, auto, IT, cimentului sau din industria tutunului şi agricultură. Prin intermediul J’Info Tours acestea achiziţionează bilete de avion, rezervă camere de hotel sau organizează traininguri sau alte evenimente. Printre clienţii J’Info Tours se numără şi Avon, Unilever, Ericsson sau AIG.