Agenţia de turism Eximtur Cluj, vânzări mai mari cu 15% în primele şase luni: „Avem creştere pe toate segmentele de business“
Autor:
Mirabela Tiron
31.07.2017
Agenţia de turism Eximtur din Cluj, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil, deţinută de familia Morariu, şi-a crescut vânzările cu 15% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut.
„Am avut creştere pe toate segmentele, pe business travel, pe vacanţele în ţară şi în străinătate. Doar în iunie vânzările de pachete pe litoralul românesc au fost mai mari cu 20% faţă de iunie anul trecut“, a declarat pentru ZF Lucia Morariu.
Ea spune că cererea pentru vacanţe interne a fost mai mare, dar în acelaşi timp şi clienţii companii au organizat mai multe evenimente şi au avut nevoie de cazări în ţară şi în străinătate. „Bugetele corporaţiilor pe turism au crescut, pe business travel am crescut cu 5%, companiile au organizat mai multe evenimente, se remarcă o cerere pentru Sibiu, Cluj şi Bucureşti. Am asigurat cazări şi pentru evenimentele artistice, pentru TIFF sau campionatele europene.“
Agenţia Eximtur este specializată în business travel, organizare de evenimente şi leisure travel şi a înregistrat anul trecut vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015, potrivit oficialilor companiei. Peste 35.000 de clienţi ai Eximtur au cumpărat concedii în străinătate, iar peste 80.000 de turişti au cumpărat prin agenţie vacanţe în ţară.