Vodafone România a raportat pentru anul fiscal 2016-2017 o creştere de 2,7% a veniturilor din servicii , la 707 mil. euro

Autor: Cristina Bellu 16.05.2017
Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a obţinut în anul fiscal 2016-2017, început la 1 aprilie 2016 şi încheiat la 31 martie 2017, venituri din servicii în valoare totală de 707,2 mil. euro, în creştere cu 2,7% faţă de perioada similară a anului fiscal precedent.

Numărul total de clienţi la finele lunii martie s-a situat la 9.441.063, în creştere cu 320.918 faţă de anul anterior, 8.744.061 dintre aceştia fiind utilizatori ai serviciilor mobile.

La 31 martie 2017, abonaţii Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Ponderea utilizatorilor de servicii pre-plătite în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 0,2 puncte procentuale faţă de anul precedent.

Consumul de date mobile în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017 a crescut cu 100,4% faţă de anul anterior.

Rata de penetrare a terminalelor smartphone în baza de utilizatori a crescut cu 3,7 puncte procentuale în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017, comparativ cu intervalul precedent.

„Preocuparea noastră pentru a oferi cea mai bună experienţă utilizatorilor noştri şi servicii inovatoare a dus la creşterea semnificativă a bazei de clienţi şi a veniturilor din servicii. Anul trecut am lansat Supernet 4G+, desemnată Cea mai rapidă reţea mobilă din România, conform aplicaţiei Speedtest furnizate de Ookla, şi Cea mai performantă reţea mobilă, conform P3 communications, lansare care a atras pe parcursul anului un consum tot mai mare de date pe smartphone. ”, spune Ravinder Takkar, Preşedinte şi CEO, Vodafone România.