Producătorul sucurilor Santal a avut un profit de 2,3 mil. lei în 2016, în creştere cu 53%, la afaceri de 49 mil. lei
Parmalat România, producătorul sucurilor Santal şi subsidiara locală a grupului italian cu acelaşi nume, a încheiat anul trecut cu un profit net de 2,3 milioane de lei, în creştere cu 53% faţă de anul precedent, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Şi cifra de afaceri a companiei a crescut anul trecut cu 9% , până la 49 mil. lei. Astfel, compania a încheiat al treilea an consecutiv cu creştere a businessului. Producătorul sucurilor Santal deţine o fabrică în localitatea Tunari. Parmalat concurează pe piaţa băuturilor răcoritoare cu Coca-Cola HBC România, PepsiCo, Timbark România, dar şi cu Albalact (brandul Frupt), companie achiziţionată anul trecut de către Lactalis. Grupul are afaceri de 17 miliarde euro anual şi deţine pe plan local şi producătorul LaDorna.