Producătorul sucurilor Santal a avut un profit de 2,3 mil. lei în 2016, în creştere cu 53%, la afaceri de 49 mil. lei

Autor: Mădălina Dediu Panaete 15.05.2017

Parmalat România, producătorul sucurilor Santal şi subsidiara locală a grupului italian cu acelaşi nume, a încheiat anul trecut cu un profit net de 2,3 milioane de lei, în creştere cu 53% faţă de anul precedent, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Şi cifra de afaceri a companiei a cres­cut anul trecut cu 9% , până la 49 mil. lei. Astfel, compania a încheiat al treilea an consecutiv cu creştere a bu­sinessului. Producătorul sucurilor Santal deţine o fabrică în localitatea Tu­nari. Parmalat concurează pe piaţa bău­turilor răcoritoare cu Coca-Cola HBC Ro­mânia, PepsiCo, Timbark România, dar şi cu Albalact (brandul Frupt), com­panie achiziţionată anul trecut de către Lactalis. Grupul are afaceri de 17 mi­liarde euro anual şi deţine pe plan local şi producătorul LaDorna.