J’Info Tours: Am organizat pentru companii vacanţe de tip incentive în Barcelona, dar şi în Rio de Janeiro!

Autor: Mirabela Tiron 08.05.2017

Aurel Pavel, acţionar al agenţiei de turism J’Info Tours, alături de soţia lui Carmen Pavel, spune că afacerile agenţiei de turism au crescut cu 7% în primul trimestru din acest an, cea mai  mare parte a businessului fiind generată de clienţii corporate.

„Am câştigat trei noi contracte cu companii ce au acivitatea în industrie şi pe piaţa locală, în urma participării la licitaţii internaţionale. Cererea firmelor pentru deplasări este în creştere, cele mai multe deplasări se fac în Europa“, a declarat Aurel Pavel pentru ZF.

Mai mult, agenţia de turism a organizat şi deplasări tip incentive, de motivare a angajaţilor sau partenerilor, în Barcelona, Grecia şi Rio De Janeiro în prima parte a anului. „O firmă a solicitat organizarea unei călătorii de tip incentive pentru 45 de persoane la Rio de Janeiro. Costul pentru o persoană a fost de câteva mii de euro, a inclus biletele de avion, cazarea şi excursii.“

Cele mai mari venituri sunt aduse de turismul de afaceri, agenţia având în portofoliu multinaţionale din domeniul farmaceutic, auto, IT, cimentului sau din industria tutunului. Prin intermediul J’Info Tours acestea achiziţio­nează bilete de avion, rezervă camere de hotel sau organizează traininguri sau alte evenimente. Printre cli­en­ţii J’Info Tours se numără şi Avon, Unilever, Ericsson sau AIG.