Lucian Aldescu, şeful firmei de curierat DPD: Am avut cele mai multe livrări în T1 pentru haine şi mobilier

Autor: Mirabela Tiron 05.05.2017
Compania de curierat DPD, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de  GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat primul trimestru cu afaceri în creştere cu circa 20%, avans bugetat pe întreg anul, potrivit lui Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD.
 
„Am avut cele mai multe livrări pentru haine şi produse home&deco cumpărate din magazinele online. De altfel, livrările business to consumer, cele făcute direct la uşa clientului ce achiziţionează produse de pe internet, aduc 50% din business-ul nostru“, a declarat Lucian Aldescu, şeful compa­niei de curierat.
 
DPD România este unul din cei mai  mari zece jucători de pe piaţa locală, pe care concurează cu cei de la FAN Courier, Urgent Cargus, TNT sau DHL Inter­national.
 
Dacă anul trecut compania a investit în depozite şi hub-uri noi, în acest an investeşte în sisteme IT pentru eficientizarea activităţii.