Un start-up local a dezvoltat propria soluţie CRM în cloud şi ţinteşte venituri de peste 40.000 euro

Autor: Ioana Nita 04.05.2017

Iulian Margeloiu, absolvent al Facultăţii de Cibernetică din cadrul ASE şi al unui MBA la Londra, a dezvoltat o soluţie software de tip CRM (Customer Relationship Mana­gement) în cloud dedicată IMM-urilor, ţinta sa fiind ca până la finalul acestui an să atragă 5.000 de utilizatori şi să ajungă la cifră de afaceri cuprinsă între 40.000 şi 50.000 euro. So­luţia, numită ProfiCRM, este ope­rată de com­pa­nia Bubble Bytes, înfi­in­ţată în 2015 în România ca SRL-D.

„Soluţia a fost începuta anul trecut într-o formă de «private beta». Împreună cu com­paniile partenere, am definit fluxurile de lucru şi am testat a­plicaţia. Începând cu luna decembrie am început să acceptăm utilizatori noi. În prezent avem aproximativ 150 de cli­enţi din 15 ţări (SUA, Marea Bri­ta­nie, China, Nigeria, Elveţia, Turcia etc). Cei mai mulţi dintre utili­za­torii noş­tri sunt companii mici şi mij­lo­cii care activează în zona serviciilor sau a pro­ducţiei şi a distribuţiei de echipa­mente (indus­triale, de construcţii, mo­bilă etc.)”, a declarat Iulian Margeloiu, fondatorul şi CEO-ul Bubble Bytes. El este de asemenea şi fondatorul firmei Sni­per­lab, specializată în dezvoltarea de apli­caţii mobile. Profitul obţinut din acti­vita­tea de dezoltare a aplicaţiilor mo­bile a permis finanţarea parţială a start-up-ului Bubble Bytes. Inves­tiţia ini­ţială în în dez­voltarea soluţiei ProfiCRM se ridică la circa 50.000 euro.