Băncile, farmaciile, cazinourile şi fast-food-urile „au luat faţa“ magazinelor de modă în retailul stradal

Autor: Alina-Elena Vasiliu 27.03.2017

Retailerii din modă rămân mult în ur­mă în ceea ce priveşte spaţiile co­merciale stradale, locurile fruntaşe fiind ocupate de unităţi bancare, farmacii, ope­ratori de telefonie mobilă, cazi­no­uri, servicii, unităţi unde se comer­cia­lizează mâncare de tipul fast-food şi ma­gazine de proximitate, arată raportul anual rea­li­zat de compania de consul­tan­ţă imobiliară Activ Property Services.

„Cererea pentru spaţii comercia­le la stradă continuă să vină în special din zo­na farma, a operatorilor de tele­fo­nie mo­­bilă, a cazinourilor şi a reţelelor ali­men­tare. Celelalte tipuri de retaileri se con­centrează pe stocul de spaţii dispo­ni­bi­le în centrele comerciale şi sunt res­pon­sabile pentru puţine dintre deschi­de­rile în locaţii stradale (în ultimul an – n. red.)“, se arată în raportul publicat de Activ Property Services.