Peloton, compania care se crede mai mult decât un Apple al fitnessului este evaluată la 1,2 mld. dolari

Autor: Adrian Seceleanu 13.03.2017

Peloton Interactive, o companie care vinde biciclete pentru sălile de fitness care sunt echipate cu tablete prin intermediul cărora sunt difuzate live diferite exerciţii, are în plan să obţină o finanţare de 120 de milioane de dolari la o evaluare de 1,2 mld. dolari, au declarat pentru Bloomberg două surse apropiate discuţiilor. Compania, care a fost înfiinţată în urmă cu cinci ani  şi care se foloseşte de tehnologie pentru a revoluţiona industria fitness, vinde biciclete la un preţ de 2.000 de dolari, echipamentul fiind disponibil doar îm­preună cu un abonament lunar de 39 de dolari, care oferă acces la cursuri live, care pot fi urmărite prin intermediul tabletei. Pachetul lansat de compania din New York a dus la dezvoltarea unui adevărat cult în rândul clienţilor din mediul corporate, care preferă echipamentele Peloton pentru că le permit să recreeze acasă atmosfera dintr-o sală de fitness.