APIA: Programul Rabla mai mult a îngreunat piaţa. Dealerii pot susţine vânzările cu noi oferte

Autor: Bogdan Alecu 27.01.2017

Brent Valmar, vicepreşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), spune că în ultimii ani programul Rabla a reprezentat o soluţie învechită de stimulare a vânzărilor, care după 12 ani a ajuns doar să înlocuiască vânzări care oricum s-ar fi realizat şi fără prima de casare.



„Am avut de-a lungul timpului o opinie clară cu privire la Rabla. La început a fost benefic pentru reînnoirea parcului, însă demararea târzie a acestuia a făcut ca într-un final să reprezinte doar o substituţie a vân­zărilor de maşini noi. Noi, ca asociaţie suntem relaxaţi cu privire la momentul în care programul nu va fi reluat. Spre exemplu, anul trecut persoanele fizice au cumpărat şi fără Rabla, datorită acţiunilor dealerilor“, a subliniat vice­preşedintele APIA.