Producătorul mărcilor de cafea Doncafé şi Amigo: Social media reprezintă de mult timp al doilea canal de comunicare pentru noi şi câteodată chiar primul

Autor: Bianca Dorobanţu 27.01.2017
Mediul online şi social media au devenit al doilea canal de comunicare pentru Strauss, unul dintre cei mai importanţi jucă­tori de pe piaţa de cafea, în timp ce pen­tru anu­mite branduri sau campanii mediul online este cel mai utilizat mijloc de comu­ni­care, a spus Marius Meleşteu, general manager Strauss South Central Europe, pro­du­că­to­rul mărcilor de cafea Doncafé sau Amigo.

"Digitalizarea la Strauss a fost un process natural, atat în zona de business to busi­ness, cat şi în zona de business to consu­mer şi a venit ca urmare a nevoii de creştere a vitezei de lucru şi de scurtare a lan­ţului de decizie, pe de o parte, şi de schimbările în comportamentul consu­ma­to­rilor, pe de altă par­te", a spus Meleşteu. El nu a dat detalii de­spre bugetul alocat comunicării şi mediului online. Pe langă consolidarea ima­ginii companiei în ochii consumatorilor, stra­tegia Strauss este de a folosi online-ul şi ca pe un canal de vanzare a produselor, digitalizarea fiind, astfel, implementată şi la nivel de business.