Braiconf vrea să îi îmbrace pe americani şi pe alţi europeni cu cămăşile produse la Brăila

Autori: Ioana Matei , Liviu Popescu 17.01.2017

Producătorul de textile Brai­conf Brăila (simbol bursier BRCR) in­ten­ţionează ca pe termen lung să intre cu businessul de retail pe pieţele din Europa şi SUA, cea mai mare eco­nomie la nivel mondial, spune direc­torul şi preşedintele companiei cu 33 mil. lei capitalizare Dan Simionescu.

„Pe termen mediu ne dorim să dez­voltăm businessul de retail al com­paniei la nivel naţional, iar pe termen lung dorim să intrăm cu Braiconf pe piaţa de retail din Europa şi Statele Unite“, a spus Simionescu într-un in­terviu pentru revista Business Ma­ga­zin. Întrebat care ar fi concret pieţele străine pe care ar vrea să se dezvolte, dar şi în ce perioadă a anului estimează că va face acest lucru, Simionescu a spus că îi este greu să spună o dată con­cretă, dar că este în discuţii avansate cu parteneri din Europa şi SUA.

Nu este însă clar dacă Braiconf va lucra în parteneriat cu distribuitori pentru a-şi vinde produsele sau îşi va deschide propriile magazine în afară, cea din urmă fiind o măsură dificilă având în vedere competiţia din străină­tate în sectorul textile. Spre com­pa­raţie, prin producţie de cămăşi pentru bi­rouri, Braiconf ar intra în competiţie cu magazine mari precum Zara, Mango sau Asos.