ZF Live. Carmen Pătîrlăgeanu, Allpacka: E-commerce-ul a explodat în ultimii ani. Jumătate din livrările din ţară sunt către consumatori

Autor: Bianca Dorobanţu 04.01.2017
Companiile de curierat mizează acum pe livrările de tip B2C (business to consumer), pe fondul creşterii comerţului electronic din ultimii ani, a spus Carmen Pătîrlăgeanu, business development ma­nager Allpacka, platformă de e-commerce, care compară preţurile serviciilor de cur­ie­rat, invitată la ZF Live.

„Internetul îţi aduce organizarea, în România e-commerce-ul a explodat în ultimii ani, de aceea şi curierii iau acum în calcul şi zona de B2C (business to consumer), înainte era doar zona de B2B (business to business), şi prin Poşta Română restul. Acum este de luat în seama, jumătate din livrările din ţară sunt B2C, în perioada de Black Friday cred că depăşesc 50%”.

Prin intermediul Allpacka pot fi comparate preţurile serviciilor de curierat, permiţând utilizatorilor să aleagă cel mai mic preţ pentru un colet pe care vor să-l expedieze. Platforma a ajuns la 10.000 de utilizatori înregistraţi.