Reclamele care „încing“ televizoarele de sărbători: berea şi electrocasnicele domină în prime time
Alimentele şi băuturile conduc topul celor mai frecvente reclame difuzate luni seara în prime time pe trei dintre cele mai urmărite posturi TV din România, tendinţă păstrată de-a lungul ultimelor săptămâni, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă. Astfel, dintr-un total de 102 spoturi publicitare difuzate în intervalul orar 20.00-21.00, 36 au fost numai la alimente şi băuturi, urmate ca frecvenţă de reclamele la medicamente (25), la servicii din industria telecom (10), retaileri electro-IT (10), dar şi cosmetice (5) sau credite bancare şi nebancare (4), conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare. De altfel, investiţiile în publicitate TV au crescut cu 13% faţă de 2015, de la 212 mil. euro, ajungând la 240 mil. euro, anul acesta, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia de media Initiative.