Lenovo a stagnat la 5% pe piaţa locală de smartphone-uri şi ţinteşte la dublarea cotei de piaţă

Autor: Ioana Nita 07.12.2016
Gigantul chinez Lenovo, cel mai mare jucător de pe piaţa de PC-uri, atât la nivel global, cât şi local, are în continuare în plan să îşi dubleze la 10% cota de pe piaţa de smartphone-uri din România, mizând în principal pe brandul Moto, în condiţiile în care a compania a semnat recent şi parteneriate cu operatorii telecom.
 
„Vrem să ajungem în continuare la o cotă de piaţă de 10%. Cel mai probabil vom ajunge la acest nivel în trimestrul III fiscal de anul viitor (octombrie-decembrie 2017 – n. red.). Depinde foarte mult de cum va fi perceput brandul Moto de către consumatori şi cum se va reflecta acest lucru în vânzări”, a declarat Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.
 
În prezent, Lenovo are o cotă de 5% pe piaţa locală de smartphone-uri, potrivit estimărilor interne ale companiei. Practic, compania chineză şi-a menţinut poziţia pe plan local, atingând acest nivel încă de la sfârşitul acestei veri.