BCR Viaţă ţinteşte 5.000 de clienţi într-un an cu un card de sănătate preplătit la un tarif lunar de 150 de lei

Autor: Anelis Baciu 29.11.2016
„Asiguraţii primesc un card bancar şi solicită fonduri în avans prin intermediul unei platforme online sau telefonic după ce s-au programat la medic. Ulterior, pe aceeaşi platformă trans­mit do­cu­mentele justificative. Ne-am propus să avem circa 5.000 de carduri în primul an“, a precizat Sorin Mititelu, CEO al BCR Asigurări de Viaţă. Cardul este disponibil pentru per­soanele fizice cu vârsta cuprinsă între 6 luni şi 59 de ani, dar şi pentru compa­niile mici şi mijlocii (IMM-uri).

În cazul serviciilor din ambulatoriu, asigu­rătorul acoperă o sumă fixă, conform unei liste de despăgubire standard. Astfel, pentru o consultaţie generală sau de specialitate com­pa­nia plăteşte 120 de lei, iar în ca­zul în care costul consul­taţiei de­pă­şeş­te această valoare, su­ma care trece de 120 de lei va fi su­por­tată de client. În cazul ser­vi­ciilor din ambulatoriu cli­entul so­licită în avans decon­ta­rea plă­ţii prin interme­diul unei plat­for­me web, aplicaţii mobile sau telefonic. În termen de 24 de ore BCR Viaţă se angajează să vi­reze banii solicitaţi, urmând ca apoi clientul să trimită documen­te­le justifica­tive prin e-mail, apli­caţie mobilă sau în format fizic la sediul asigurătorului.