BCR Viaţă ţinteşte 5.000 de clienţi într-un an cu un card de sănătate preplătit la un tarif lunar de 150 de lei
Autor:
Anelis Baciu
29.11.2016
„Asiguraţii primesc un card bancar şi solicită fonduri în avans prin intermediul unei platforme online sau telefonic după ce s-au programat la medic. Ulterior, pe aceeaşi platformă transmit documentele justificative. Ne-am propus să avem circa 5.000 de carduri în primul an“, a precizat Sorin Mititelu, CEO al BCR Asigurări de Viaţă. Cardul este disponibil pentru persoanele fizice cu vârsta cuprinsă între 6 luni şi 59 de ani, dar şi pentru companiile mici şi mijlocii (IMM-uri).
În cazul serviciilor din ambulatoriu, asigurătorul acoperă o sumă fixă, conform unei liste de despăgubire standard. Astfel, pentru o consultaţie generală sau de specialitate compania plăteşte 120 de lei, iar în cazul în care costul consultaţiei depăşeşte această valoare, suma care trece de 120 de lei va fi suportată de client. În cazul serviciilor din ambulatoriu clientul solicită în avans decontarea plăţii prin intermediul unei platforme web, aplicaţii mobile sau telefonic. În termen de 24 de ore BCR Viaţă se angajează să vireze banii solicitaţi, urmând ca apoi clientul să trimită documentele justificative prin e-mail, aplicaţie mobilă sau în format fizic la sediul asigurătorului.