Şeful Air France - KLM România: Majoritatea corporaţiilor fac economii la călătorii, nu mai poţi identifica în mixul de clienţi turistul şi corporatistul

Autor: Mirabela Tiron 07.11.2016
Alexandru Dobrescu, şeful companiei aeriene de linie Air France- KLM în România, care operează direct curse din Bucureşti spre Paris şi Amsterdam, spune că traficul de pasageri pe cele două rute a fost în uşoară creştere în primele nouă luni, însă sub nivelul de 5%,  şi că nu se mai poate face o distincţie între pasagerul care călătoreşte în scop turistic şi corporatistul care se deplasează în interes de muncă.
 
„Nu mai suntem în situaţia de a identifica în mixul de clienţi turistul şi corporatistul. Majoritatea corporaţiilor au directive să facă economii, bugetele sunt mai restricţionate. Preţul a devenit un element foarte important în selecţia companiei aeriene. Preocuparea mea este să menţin clienţii pe care îi avem şi să atrag clienţi noi“, a declarat Dobrescu  pentru ZF.
 
Transportatorul are zilnic trei zboruri spre Paris şi alte două pe care le operează în code share cu Tarom.