AT&T sare la afaceri de aproape 200 mil. € pe an în România după achiziţia Time Warner

Autori: Adrian Seceleanu , Sorin Pâslaru 24.10.2016

Colosul american AT&T, unul dintre cei mai mari jucători glo­bali din industria de telecomunicaţii, va sări la un business de aproape 200 mil. euro pe an în România de la aproximativ 5 mil. euro în prezent, odată cu achiziţia la nivel global a gigan­tului media Time Warner.

AT&T obţine venituri de circa 5 mil. euro pe an din Ro­mâ­nia oferindu-le servicii de comunicaţii multinaţionalelor cu care are contracte la nivel global, dar nu printr-o reţea proprie, ci închiriind resurse de la jucători locali. AT&T a tatonat piaţa din România în urmă cu doi ani cu un plan de a deschide un cen­tru de servicii - gigantul amercian fiind reprezentat la dis­cu­ţiile din Bucureşti chiar de CEO-ul Randall Stephenson, însă pro­iectul nu s-a concretizat.

Pe de altă parte, Time Warner este prezent pe piaţa locală prin posturi TV precum HBO, TNT sau Cartoon Network, dar şi prin compania Central European Media Enterprises, care de­ţi­ne PRO TV, liderul pieţei locale de televiziune, businessuri care generează venituri cumulate de peste 160 - 170 mil. euro pe an.