CEO-ul Citibank Europa: În România există încă oportunităţi de a face „banking bun“. Strategia este creşterea organică

Autor: Claudia Medrega 11.10.2016

Mediul macroeconomic este plin de provocări pentru industria bancară la nivel global şi mai ales în Europa, având în vedere creşterea economică lentă şi coborârea dobânzilor în teritoriul negativ, însă în România există încă oportunităţi de a face „banking bun“ şi de aceea ne men­ţinem anga­jamentul aici, spune Zdenek Turek, CEO Citibank pentru Europa.

„Vremurile sunt pline de pro­vocări pentru industria ban­cară la nivel global, dar în Ro­mânia există încă opor­tu­nităţi de a face «banking bun» şi de aceea suntem aici, de ace­ea ne place aici. Ne men­ţinem angajamentul pe Ro­mâ­nia, pentru noi este una din cele mai mari ţări din regiune şi ne place să facem afaceri aici. În România aveţi o creş­te­re economică solidă şi nu aveţi dobânzi negative“, a de­clarat CEO-ul Citibank Europa pentru ZF.

Zdenek Turek a participat la un eveniment de aniversare a 20 de ani de prezenţă a Citibank în România, prima ţară în care el era numit CITI COUNTRY OFFICER,  în urmă cu aproape două decenii.

Citibank nu mizează pe cotă de piaţă după active cu orice preţ în România, Zdenek Turek susţinând că strategia băncii este creşterea organică.