Fiat se bazează pe companiile din farma şi pe cele din alimentaţie pentru a creşte vânzările de vehicule comerciale
Vânzările Fiat Professional, divizia care se ocupă de vehiculele comericale sub brandul Fiat, s-au majorat cu 33% în primul semestru din acest an, în condiţiile unei pieţe care a crescut cu 16%, ceea ce face ca brandul italian să-şi majoreze cota de piaţă.
„În continuare, ne aşteptăm ca această creştere să se menţină. Fiat Professional înregistrează o cotă de piaţă de 9,7%“, a spus Narcis Ghiţă, CEO al AutoItalia, importator în România al mărcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Lancia şi Maserati. Vehiculele comerciale reprezintă unul dintre cei mai buni indicatori cu privire la starea economiei deoarece creşterea vânzărilor acestora reflectă investiţiile companiilor, dar şi rulajul mărfurilor. În primul semestru al acestui an utilitarele de sub 3,5 tone au urcat cu 16,5% faţă de perioada similară a anului trecut la puţin sub 6.900 de unităţi. „Cel mai bine vândut model din gamă este Fiat Ducato (...). Nenumăraţi clienţi de Fiat Ducato ating un milion de kilometri (...)“, a spus Narcis Ghiţă.