Producătorul Alexandrion a avut afaceri cu 17% mai mari în S1 2016

Autor: Mădălina Dediu Panaete 06.09.2016
Alexandrion Grup România, cel mai mare producător local de băuturi spirtoase, a înregistrat în primul semestru o creştere de peste  17% a cifrei de afaceri nete faţă de perioada similară a anului trecut, până la 96,9 milioane de lei, continuând astfel evoluţia pozitivă a businessului din ultimii ani.

„Evoluţia pozitivă a fost determinată de păstrarea unei linii de continuitate în definirea tuturor strategiilor ce au fost implementate atât pe piaţa românească, cât şi pe cea externă”, a decla­rat Nawaf Salameh, preşedintele companiei care deţine o fabrică de băuturi spirtoase lângă Ploieşti.

Nawaf Salameh, care este şi fondator al producătorului de băuturi spirtoase, afirmă că întreg portofoliul companiei a avut o evoluţie pozitivă în primul semestru. Compania activează pe mai multe segmente de piaţă precum vinars (cu brandul Brân­coveanu), pe cel de brandy (Alexan­drion), de coniac (Camus), vodcă (Alexan­der, Beluga etc.), whisky (Grant’s, Glenfid­dich etc.), de gin (Alexan­der, Bellman’s), de lichior (Saber), dar şi pe cele de tequilla, şampanie, vermut sau rom.

Dacă evoluţia pozitivă a rulajelor companiei ar continua întreg anul, Alexandrion Grup Ro­mânia ar putea încheia al patrulea an consecutiv de creştere a cifrei de afaceri nete, conform analizei ZF pe baza datelor de pe mfinante.ro.