Afacerile operatorului local de servicii de outsourcing Optima vor depăşi 2,5 milioane de euro, în creştere cu 25%

Autor: Ioana Nita 19.08.2016
Furnizorul local de servicii de outsourcing Optima ţinteşte anul acesta afaceri totale de peste 2,5 milioane de euro, în creştere cu circa 20-25% faţă de 2015, în condiţiile în care compania mizează pe câştigarea de noi proiecte ca urmare a diversificării portofoliului de servicii, precum şi pe extinderea parteneriatelor actuale.

„Pentru anul acesta estimăm o creştere a afacerilor de circa 20-25%, aceasta  bazându-se nu numai prin adăugarea de proiecte şi clienţi noi, dar şi prin extinderea parteneriatelor existente - clienţi cu care lucrăm şi de cinci ani”, a declarat Daniel Mereuţă, director general al Optima. Compania este specializată în furnizarea de servicii de call center (inclusiv off-shoring), info desk, help desk, customer service, back-office, precum şi consultanţă de specialitate. Cele mai mari venituri ale companiei sunt generate de serviciile de suport pentru clienţi şi vânzări.

În prima jumătate a acestui an businessul Optima s-a majorat cu 30% pe fondul diversificării portofoliului de servicii şi deschiderii unui nou centru în Iaşi.