Lenovo ţinteşte o cotă de piaţă de peste 10% în România după lansarea smartphone-urilor sub brandul Moto

Autor: Adrian Seceleanu 17.08.2016

Compania chineză Lenovo ar putea ajunge la o cotă de peste 10% pe piaţa de smartphone-uri din România odată cu lansarea brandului Moto a spus Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est, fără a oferi detalii despre momentul în care s-ar putea atinge această ţintă. "Obiectivul nostru este să atingem cât mai repede această cotă de piaţă", a punctat Bozev. Estimarea privind cota de piaţă de 10% după numărul de unităţi vândute include şi smartphone-urile sub brandul Lenovo, a adăugat reprezentul Leovo în cadrul evenimentului de lansare al brandului.

Lenovo a adus momentan pe piaţă un singur smartphone - Moto G4. Smartphone-ul este disponibil în acest moment în oferta Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, dar Lenovo poartă discuţii şi cu ceilalţi jucători din telecom.