Afacerile clujenilor de la Trilulilu Music au crescut cu 38% în 2015, la 3,75 mil. lei

Autor: Ioana Nita 04.08.2016
Compania Trilulilu Music din Cluj-Napoca, cunoscută pentru dezvoltarea serviciului de muzică Zonga, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 3,75 milioane lei, în creştere cu 38% faţă de 2014, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe. Compania şi-a redus anul trecut pierderile cu 24%, la circa 800.000 lei, conform aceleiaşi surse. Trilulilu Music a lansat în 2012 serviciul de muzică Zonga prin intermediul căruia utilizatorii pot accesa prin internet, de pe computere şi anumite modele de telefoane inteligente şi tablete, o colecţie de peste 16 milioane de melodii. Prin intermediul Zonga clienţii au acces la melodii ale artiştilor români şi internaţionali prin parteneriatele încheiate cu case de discuri precum Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music şi altele.

Trilulilu Music a fost fondată de compania locală Trilulilu - un „YouTube“ local fondat de un grup de tineri antreprenori clujeni în 2007, conduşi de Sergiu Biriş, care este în prezent CEO al companiei. La sfârşitul lui 2012, în acţionariatul Trilulilu Music a intrat şi Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.