Philips Lighting a raportat profit de 71 milioane de euro în primele şase luni ale anului

Autor: Cristina Bellu 28.07.2016

Pentru al doilea trimestru, compania a înregistrat o creştere cu 25% a vânzărilor totale cu LED, valoare care reprezintă 53% din totalul vânzărilor.

Profitul net realizat în perioada menţionată a fost de 57 mil. euro, respectiv o creştere de 9,3% a EBITDA, la 161 milioane euro, faţă de trimestrul al doilea din 2015.

"(...)Profitabilitatea business-ului convenţional cu lămpi rămâne bine poziţionat în ciuda declinului anticipat în vânzări. Vânzările totale de LED au avut o creştere de 25% în al doilea trimestru, iar business-ul de Sisteme şi Servicii a înregistrat o creştere de două cifre ca urmare a dezvoltării continue a soluţiilor de iluminat sub umbrela «The Internet of things». Ca urmare, activităţile noastre care au ca punct central iluminatul cu LED, reprezintă în acest moment mai mult de jumătate din vânzările totale", spune Eric Rondolat, CEO, Philips Lighting.