Mişcare surpriză: Lidl atacă piaţa de turism prin lansarea de servicii de travel care pot fi cumpărate prin intermediul retailerului

Autor: Ştefan Stan 06.06.2016

Lidl aduce pe piaţa din România un nou serviciu de travel, Lidl Tour, care le va oferi clienţilor posibilitatea de a-şi alege vacanţa prin intermediul retailerului, potrivit unui anunţ al companiei. 

Prin Lidl Tour, compania va promova oferte turistice care să le ofere românilor vacanţe ce vor putea fi rezervate şi achiziţionate online sau prin intermediul unui hotline dedicat. Ofertele cuprind pachete turistice pentru toate perioadele anului, către o mai multe destinaţii.

Retailerul susţine că Lidl Tour promovează turismul local, însă clienţii pot alege şi pachete cu destinaţii din afara ţării, în Europa sau ţări exotice. Oferta Lidl Tour include croaziere, circuite, sejururi.

Fiecare pachet achiziţionat prin Lidl Tour va include un beneficiu suplimentar, fie că va fi vorba despre un beneficiu surpriză sau de facilităţile incluse în costul pachetului.

Lidl este deja prezent cu acest serviciu pe pieţele din Germania, Austria, Elveţia (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) şi Italia (Lidl-Viaggi).