Samsung: Vânzările de televizoare au crescut uşor în 2015 la circa un milion de unităţi în valoare de 300 mil. €

Autor: Ioana Nita 11.05.2016
Piaţa locală de televizoare a înregistrat anul trecut o creştere uşoară, la un milion de unităţi, de la 970.000 de unităţi vândute în 2014, valoarea totală a vânzărilor situân­du-se la circa 300 milioane de euro, potrivit estimărilor subsidiarei locale a gigantului sud-coreean Samsung. În 2014, piaţa de profil a avut un avans neaşteptat de aproximativ 35% din punct de vedere cantitativ şi de 20% din punct de vedere valoric.
 
„Estimarea noastră pentru anul trecut că piaţa va ajunge la un milion de unităţi s-a adeverit. Când am făcut estimarea am luat în calcul o contribuţie a acelor evenimente speciale de vânzare cum sunt Paştele, Crăciunul şi Black Friday care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor şi astfel nivelul de vânzări a ajuns la aproximativ un milion de unităţi, valorea medie a unui televizor vândut fiind de 1.350 lei”, a declarat pentru ZF Victor Armăşelu, directorul diviziei de consumer electronics din cadrul Samsung Electronics România, liderul pieţei locale de televizoare. El a explicat că este puţin probabil ca vânzările de televizoare din România să mai înregistreze creşteri explozive ca în anii anteriori, dat fiind că piaţa este pseudosaturată în prezent.