Vânzările Argus Constanţa au recucerit pragul de 200 mil. lei, după un avans de 20% anul trecut
Autor:
Roxana Pricop
08.04.2016
Producătorul de uleiuri vegetale Argus Constanţa (UARG), al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa de profil, a încheiat anul 2015 cu afaceri de 211 milioane de lei, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Însă creşterea costurilor de achiziţie a materiei prime cu circa 22% a dus compania pe pierdere, cu un minus de 1,5 milioane de lei.
„Societatea a înregistrat pierdere în principal din cauza creşterii costului de achiziţie a materiei prime cu 22% faţă de anul 2014, în condiţiile în care preţurile la ulei nu au avut acelaşi ritm de creştere (plus 12,3% faţă de 2014)”, spune conducerea companiei în raportul anual supus votului acţionarilor în adunarea generală de la finalul lunii aprilie.
În 2014, compania a înregistrat un profit net de 3,5 milioane de lei la afaceri de 176 milioane de lei.