Simona Decuseară, Epson: Piaţa de imprimante este în creştere, ţintim un avans de 20% în 2016. Companiile încep să fie atente la costurile totale de exploatare şi să opteze pentru echipamente mai scumpe

Autor: Oana Stupinean 15.03.2016

Companiile încep să fie atente la costurile totale de exploatare şi să opteze pentru echipamente mai scumpe, astfel că preţul mediu al imprimantelor vândute de compania japoneză pe piaţa locală este în creştere.

Epson România, subsidiara locală a producătorului japo­nez de echipamente de impri­ma­re, ţinteşte anul acesta o creştere de 20% a numărului de imprimante vândute, pe fondul avansului înregistrat pe segmentul echipamentelor cu jet de cerneală.

„Aşa cum arată pentru noi primul trimestru al anului, sperăm că va fi un an cu creştere, noi ne pro­pu­nem o creştere de 20% a numărului de echipa­mente vân­dute“, a spus Simona Decuseară, country manager pen­tru subsidiarele din România şi din Bulgaria ale Epson.