Danone a promovat o româncă de 39 de ani în cadrul diviziei de nutriţie pentru copii din Olanda

Autor: Mădălina Panaete 09.03.2016
Roxana Tisăianu, care a ocupat în ultimii doi ani funcţia de director comercial în cadrul Danone România, a fost promovată în poziţia de poziţia global channel and category director în cadrul diviziei de nutriţie infantilă a grupului Danone, care are un centru în Amsterdam.
 
„În noua poziţie contez pe ceea ce am învăţat în România despre diversificarea modului în care venim cu oferta către shopper şi consumator, în contextul în care piaţa s-a schimbat mult în ultimii ani. Parteneriatul cu retailerii este cheie pentru a schimba abordarea în magazine şi am văzut în ultimii ani cât contează deschiderea acestora pentru dezvoltarea businessului şi a categoriei“, a spus Roxana Tisăianu, 39 de ani, care lucrează din 2004 în cadrul grupului Danone, liderul pieţei de iaurturi. Coordonarea activităţilor comerciale va fi realizată în continuare de Adrian Pascu, director general al Danone România, Bulgaria şi Grecia.