Producătorul biscuiţilor RoStar şi-a majorat exporturile cu 42%. „Pe piaţa internă nu mai poţi avea creşteri spectaculoase“

Autor: Mădălina Panaete 23.02.2016
Exporturile reprezintă în prezent 5% din cifra de afaceri a companiei, de 10 milioane de euro în 2014.
 
RoStar, unul dintre cei mai mari producători locali de biscuţi, şi-a majorat anul trecut cu 42% li­vră­rile în străinătate com­­pa­ra­tiv cu anul precedent, pro­dusele din po­r­tofoliul companiei ajun­gând în ţări pre­cum Bulgaria, Ungaria, Grecia, Cipru, Spania, Polonia, Suedia, Viet­nam, Yemen şi Lituania. De ase­menea, pro­ducătorul vrea să-şi mă­rească pre­zenţa în Europa şi Asia.
 
 „Avem discuţii începute cu mai multe firme din Israel, China, Franţa, Anglia, Germania şi Rusia. Ne dorim să cola­­borăm cu societăţi din aceste ţări, chiar cu mai multe. Niciodată nu cola­borezi cu prea multe“, a declarat pentru ZF Marc Costache,  sales manager în cadrul companiei deţinute de antre­prenorul Halil Bulut.