QuickMobile: Vânzările de ceasuri inteligente s-au triplat anul trecut, la 11.000 de unităţi

Autor: Oana Stupinean 09.02.2016

Compania QuickMobile, cu afaceri de distribuţie şi de retail pentru diferite gadgeturi şi produse IT&C, a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente, în valoare de aproape 15 milioane de lei, în creştere cu peste 300% faţă de 2014, când s-au vândut 2.500 de unităţi, în valoare de 1,5 milioane de lei. „Vedeta acestui an pe segmentul de ceasuri inteligente a fost Apple Watch.

Lansarea la QuickMobile a acestui smartwatch  pe piaţa locală a dus la creşterea interesului românilor pentru acest tip de dispozitive şi, implicit, la creşterea vânzărilor pe acest segment“, a declarat Tudor Ţiboc, fondator al grupului QuickMobile din Baia Mare. Preţul mediu plătit pentru un astfel de dispozitiv a fost anul trecut de 1.300 de lei.

Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, faţă de 1% în 2014.  În funcţie de numărul de unităţi vândute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului în 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S şi Pebble.

Totodată, cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de retailerul online a fost un model Apple, o variantă de lux, placată cu aur, în valoare de circa 18.000 de euro.