Dezvoltator independent de jocuri mobile: „Este greu să intri pe piaţă fără investiţii consistente“

Autor: Oana Stupinean 04.02.2016
Oportunităţile create de explozia vân­zărilor de smartphone-uri şi tablete sunt sem­­nificative pentru furnizorii de soluţii soft­ware mobile, însă accesul micilor dez­vol­ta­tori pe această piaţă este dificil fiindcă nu au în spate susţinere financiară la fel ca marii ju­că­tori din industrie, potrivit lui Sergiu Crăi­­ţoiu, un dezvoltator independent de jocuri mobile.
 
 Jocurile se numără printre cele mai utilizate aplicaţii mobile, alături de aplica­ţiile de mesagerie, reţele de socializare şi agre­gatoare pentru comenzi de taxi sau de mân­care. „Pe piaţa locală de mobile gaming, ca şi cea globală de altfel, este extrem de dificil de penetrat fără investiţii consistente în promovare. În plus, platformele de advertising pentru mobil oferă un profit real abia după 100.000 de descărcări”.