Start-up-ul care a vrut să evite centrul vechi: „Trebuie să fie şi alte zone în care poţi să mănânci“

Autor: Mihaela Pascari 03.02.2016
Iulia Preodişteanu şi Vasile Tătaru în vârstă de 29 de ani au pus în noiembrie anul trecut bazele unui restaurant care vinde burgeri şi pizza în Capitală şi care în două luni a avut vânzări de 25.000 de euro. 
 
„Ţinând cont că în primele 40 de zile am avut vânzări de 25.000 de euro, anul acesta vrem să ajungem la 420.000 de euro, bazându-ne pe planurile de dezvoltare şi promovare pe care le avem“, spune Roberta Pătrăşcan, manager marketing în cadrul brandului Hashtag (brand administrat de firma Alfie Global Serv).
 
Tinerii au căutat spaţiul timp de un an, iar amenajarea a mai durat circa patru luni. Investiţia iniţială a fost de 80.000 de euro, în amenajare, dar şi în echipamentele profesionale.