Soţia omului de afaceri Gabriel Comănescu dezvoltă un brand premium de modă

Autor: Cristina Roşca 19.01.2016

Gina Comănescu, soţia omului de afaceri Gabriel Co­mănescu care controlează compania Grup Servicii Petro­liere (GSP) - cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2014, a adus pe piaţa locală în sistem de franciză brandul de modă pre­mium Marina Yachting. Primul magazin a fost deschis în primăvara anului trecut în cadrul hotelului de cinci stele Vega din Mamaia, controlat tot de familia Co­mănescu. Au urmat apoi unităţi în Mega Mall şi în cadrul hotelului Alpin de patru stele din Poiana Braşov.

„Ideea de a aduce Marina Yachting în România a pornit ca o idee de afacere de familie, din dorinţa de a completa ofer­ta pentru clienţii Vega cu ţinute pre­mium de inspiraţie navy. Chiar dacă iniţial a pornit dintr-o zonă de nişă, Marina Yach­ting înseamnă mai mult decât echi­pamente destinate navi­ga­torilor, fiind un brand prêt-à-porter cu accente navy“, spune Gi­na Comănescu. Con­su­ma­to­rul Marina Yach­ting este unul educat, din mediul urban şi cu ve­nituri peste medie, fiind un viveur care e dispus să îşi asume costul unor experienţe de viaţă inedite, aşa descrie Gina Comănescu clientul - ţintă al brandului. „În acest profil identificăm antreprenori, middle şi top manageri şi in­fluenţatori.“ Ea nu oferă cifre nici în ceea ce priveşte ex­pansiunea viitoare, nici estimări de business, afirmând că este prematur.

Gabriel Comănescu este unul dintre cei mai puter­nici antreprenori locali, cu afaceri în domeniul petrolier, el controlând grupul Upetrom, a cărui companie fanion este Grup Servicii Petroliere (GSP).