Canon: Livrările de imprimante către companii au crescut cu peste 25% la 9 luni
Reducerea costurilor este criteriul esenţial în analiza ofertelor de echipamente.
Companiile private şi instituţiile din sectorul public au achiziţionat în primele nouă luni ale anului circa 14.000 de imprimante, majoritatea alb-negru, piaţa echipamentelor de birou crescând astfel în volum cu aproape 27% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, în condiţiile în care firmele îşi îndreaptă acum atenţia către soluţii de optimizare a volumelor şi costurilor de imprimare, potrivit reprezentanţilor locali ai companiei japoneze Canon, specializată în furnizarea de produse şi soluţii foto-video şi de tipărire.
„În momentul de faţă, companiile din România şi nu numai se orientează spre soluţii care să optimizeze, să monitorizeze volumele de imprimare, copiere şi scanare, dar şi costurile asociate acestor activităţi şi celor de întreţinere, să reducă timpul alocat activităţilor de birou şi să fluidizeze circuitul documentelor electronice. Cu alte cuvinte, tendinţa este spre adoptarea de soluţii de management al serviciilor de imprimare (MPS – Managed Print Services)”, a declarat Petronius Secăreanu, directorul general al Canon România.