Nistoran, Evolio: Vom ataca şi zona de telefoane low-cost, din care au ieşit „brandurile A“

Autor: Adrian Seceleanu 09.12.2015
Televoice Grup, companie care vinde diferite produse IT sub brandul Evolio, va ataca mai puternic segmentul de telefoane ieftine, în condiţiile în care o serie de jucători mari şi-au redus prezenţa sau au renunţat la produsele din acest „spaţiu”, concen­trându-se pe segmentul premium.
 
„Competiţia de pe piaţa de smart­phone-uri este una acerbă. Pentru noi o so­luţie este să mergem şi către zona low-end, a telefoanelor de 100 - 450 de lei, în condiţiile în care mai multe «branduri A», printre care şi Samsung, au ieşit din segmentul de telefoane mai ieftine”, a declarat pentru ZF Liviu Nistoran, proprietar şi CEO al Televoice. „Vânzările de smartphone-uri cresc în continuare, piaţa va rămâne în ascensiune cel puţin încă trei ani de zile. În prezent Evolio are aproximativ 2% din piaţa locală de mobile inteligente”.