Ruşii vor intra mai puternic pe zona de business şi sectorul public. Kaspersky Lab: Vrem să ajungem numărul unu pe piaţa românească în următorii 4 ani

Autor: Ioana Nita 27.11.2015

Furnizorul rus de soluţii de securitate IT Kaspersky Lab are în plan să ajungă lider pe piaţa locală de profil în următorii 3-4 ani, în condiţi­ile în care compania şi-a diversificat şi extins portofoliul de produse şi soluţii oferite - atacând şi zone specializate precum centrele de date, dar şi marile companii şi sectorul public.

„Ţinta noastră este să devenim numărul unu în România în următorii 3-4 ani şi să ne extindem pe noi segmente de piaţă cu soluţiile pe care le-am adăugat recent în portofoliu - soluţiile de securitate pentru infrastructura IT, securitate pentru instituţii financiare, sector industrial şi servicii de monitorizare etc. Ne vom focusa în principal pe segmentul B2B (business to business – n.red.)“, a declarat Dragan Martinovic, managerul opera­ţiu­nilor Kaspersky Lab în regiunea Europei de Est în care sunt incluse 20 de ţări, inclusiv România.

Pe plan local, Kaspersky se află în top trei jucători de pe piaţa soluţiilor de securitate IT, fiind în competiţie în principal cu furnizorul local Bitdefender şi slovacii de la ESET.